Lördagen...

I dag på min lediga dag har jag avnjutit en sovmorgon och en härlig lunch i solskenet med Nathan och Agnes i Cronulla. Det blev en smarrig Ceasar sallad och två kalla coronitas, på Zink Bar med havs utsikt. Härligt härligt.. Jag föll in i mat koma efter det och kände mig allmänt trött och nere. Känns inte som jag hämtat mig efter resan riktigt ännu, och har nog inte riktigt kommit tillbaka till verkligheten ännu, men snart borde jag vara mig själv. Jag är som sagt tidigare en väldigt tankspridd person som drömmer om allt och planerar och tänker på allt och alla, och i bland känner jag mig totalt utmattad efter det, hur dumt det än låter. Jag vill så mycket, jag strävar alltid efter nåt och det kan driva mig till vansinne i bland, varför kan jag inte bara njuta av nuet och slappna av?

Tills vidare så slappar jag i kväll med Shaun, Agnes och Nathan, lagar mat och njuter av mina vänners sällskap...


På Återseende..

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0