Onsdagens bravader....

I dag åkte jag och lilla Agnes in till stan för att luncha med Bek. Jag var även på jakt efter ett par skor/kängor som jag kollat in ända sen jag var hemma i Sverige, men ni vet ju hur det är när man tänkt sig nåt och vet exakt hur man vill att nåt ska se ut, såklart man inte hittar det då ! Nu tror ni att jag ska bjuda på ännu en sko historia men oroa er inte jag tänker inte bli lika psycho med dessa skor, eller? Jag har bara letat efter dessa skor i totalt 30 affärer utan resultat så jag vet inte riktigt hur detta kommer sluta?

I alla fall så var det en toppen dag. God thai mat till lunch med söta lilla Bek som är i 6e månaden och ser så vacker ut så, hon är för go hon. Efter mycket mat och massa tjatter begav vi oss ut på skojakt såklart, men hann även med Cupcake Bakery, inte visste jag att det fanns så mycket olika cupcakes, och fast vi var mätt så var jag ju bara tvungen att testa "poppyseeds med lemon" men ååhh så gott! En sån där lyckad dag helt enkelt som jag kommer leva på länge!





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0