Samtals amnen over middagen...

I gar blev det en riktigt lyckad ledig dag med traning, promenad, som avslutades men en trevlig kvall pa italiensk restaurang med manga skratt. Bek och Todd ar ett par som vi forsoker umgas med sa mycket vi kan. Todd ar en av Shauns basta kompisar, och jag har lart kanna Bek genom han, och har blivit sa fortjust i henne, hon ar en riktig van, precis en som dar go van som jag har saknat hemifran som jag inte haft har, innan min lilla Aggie kom hit forstas:-) En av samtals amnena i gar vid middagen var fjartar. Vi har en tendens att prata om allt fran sex, fjartar och otrohet, och i gar lyckades vi klamma in allt under en tre ratters middag, mycket trevligt! Vi skrattade at att killarnas fjartar luktar sa illa att man bokstavligen skulle kunna spy, men aven om "dutch ovens" som dom sa fint kallas. En´"dutch oven" ar nar han fjartar under tacket och slanger tacket over mig. ( DO NOT TRY THIS AT HOME)

 Vi diskuterade att det ar ratt intressant hur man funkar som ett par nar man nyss traffats och nar man vart tillsammans flera ar. Bek och Todd har varit tillsammans i 8 ar, gifta i ett ar och vantar deras forsta barn, och Todd fjartade inte framfor Bek forran efter fyra ar !! helt otroligt tyckte jag, men a andra sidan sa vagrar jag och Shaun att kissa eller bajsa for den delen, framfor varann. Jag tycker inte det ar ok, bajsa skulle ju va helt sjukt, kommer aldrig handa, och kissa ar val onodigt det med, det ar en privat sak som man kan halla for sig sjalv.... tycker jag......
Otrohet kom ocksa upp. Vi pratade om vanner runtomkring oss som varit otrogen, och det handlade om man med barn och familj som haft affarer hit och dit, och jag insag hur sjukt vanligt det ar med otrohet. Varfor ar det mestadels man, och varfor ar man otrogen, och varfor ar det sa vanligt? Dessa man vi pratade om fick en andra chans, deras frugor tog tillbaka dom och gav dom en andra chans. Skulle du tagit tillabaka han for en andra chans? Jag antar att man inte skulle kunna svara pa det forran man var i den sitsen tror jag.
En mycket trevligt kvall...



Kommentarer
Postat av: Sandra Sjunnesson

Jag tror faktiskt det är lika vanligt med otrogna kvinnor, men det kommer mer sällan fram.



Om jag skulle förlåta...?

Nu med barn och familj skulle jag absolut tänka en andra gång, men innan. NEJ!



Sen det där med att fjärta... har ALDRIG gjort det inför NÅN jag levt med. Bajsa, NO WAY...



Sen vi fick barn kissas det med öppen dörr hela tiden :)

2010-05-30 @ 19:07:55
Postat av: Sandra Sjunnesson

Jag tror faktiskt det är lika vanligt med otrogna kvinnor, men det kommer mer sällan fram.



Om jag skulle förlåta...?

Nu med barn och familj skulle jag absolut tänka en andra gång, men innan. NEJ!



Sen det där med att fjärta... har ALDRIG gjort det inför NÅN jag levt med. Bajsa, NO WAY...



Sen vi fick barn kissas det med öppen dörr hela tiden :)

2010-05-30 @ 19:12:09

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0