Veckan som gatt...

Jaha da var det ett tag sen jag bloggade, och jag maste saga att jag saknat det, for det ar sa skont att fa skriva av sig om allt mojligt. Veckan sprang forbi som vanligt, forra helgen var lyckad med pubrunda pa Fredagen med Agnes och Nathan c/o pa Oatley Pub, som foljdes av Lordagen da jag anvande mitt presentkort och klippte haret och la in lite rodfarg, sa nu ar jag antligen super nojd med mitt har...ett tag till i alla fall. Pa Lordag eftermiddag bar det av pa forlovnings fest for Kate, min kollega, en kvall jag sett fram emot lange, men eftersom min nasa var sa tappt att jag knappt kunde andas sa blev det en tidig kvall, men jag hann anda med massa mys hang med Kate, Bek och Jodi min kollega, fina, underbara tjejer det ska ni veta !

Veckan har bestatt av massa jobb, och jag har mest sett fram emot min lediga Fredag och Lordag, valdigt efterlangtat kan jag meddela. I dag star traning pa schemat, det var ett tag sen det. I kvall blir det middag med Bek och Todd, vara vanner och imorgon blir det lugna puckar och forhoppningsvis lite hang med Aggie min. Mycket mer har inte hant har down under. Det regnar konstant och har varit oversvammningar runtom Australien(det var vader uppdateringen det), jag trivs med allt har i livet, skulle inte sitta helt fel med mera traning, for da blir jag gladare ochg piggare. Jag saknar alla er dar hemma valdigt mycket fortfarande men sant ar livet ellerhur?


Pa aterseende...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0