2 ar i Australien



2 ar i Australien och snart 2 ar sen jag traffade min underbara Shaun. Tiden springer forbi nar man har roligt. Det ar helt otroligt vad tiden har gatt snabbt och an en gang inser jag att man maste ta vara pa tiden for den gar alldeles for snabbt. Jag har hunnit med sa mycket skoj de senaste 2 aren, vet inte vart jag ska borja. Galna aventyr med Shaun, 2 hem resor, manga tarar och skratt, besok fran Sverige x 5, 3 olika jobb, visum ansokningar, stress,flytt, nya vanner,tarar skratt och hemlangtan, lycka och ett nytt helt underbart liv. Trots att jag ar langt hemifran och har hemlangtan titt som tatt sa har jag insett att detta ar mitt hem och mitt liv nu, trots att Sverige och alla nara och kara alltid finns i mina tankar sa har jag antligen hittat hem....


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0