Huskop!

Jaha men da var man husagare da..min lilla hemlghet som jag gatt och hallt pa, hihi. Maste saga att allt gick valdigt snabbt, det var menat helt enkelt. Bra tajming, underbart hus, kontakter och med lite hjalp fran Shauns paron var allt klart och paskrivet. Jag kan inte beskiva hur glad jag ar, kanns inte som et ar pa riktigt..men det ar det ! Huset kandes sa hem trevligt, bade jag och Shaun kande det direkt nar vi gick in. Tre rum med vardagsrum och kok,oppen brasa mmm, badrum, fram och bak gard, altan och en sa kallad "granny flat" pa baksidan som vi kan hyra ut. Hela huset ar i perfekt skick! Nojd ar vi :-)

Har a vart hus!!

http://mcgrath.com.au/115262

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilket superfint hus!! Härligt med den öppna planlösningen! Det här är så stort att jag inte begriper det själv...ni flyttar från inneboende hos Shauns föräldrar till ett HUS! Hahaha! Jag glädjer mig verkligen med dig vännen! Det här förtjänar ni verkligen båda två! Puss

2010-11-25 @ 09:11:19
Postat av: Anna Kusin

Men GRATTIS vilket hus!!! Vad mysigt och roligt för er : )) Herre gud med andra ord menas detta med att du bosätter dej där nere då... Nu e det väl dax för en visit hemma hos dej snart då!!!!!



Älskar dej min fina och är så glad för eran skull!!!

2010-11-25 @ 12:05:31

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0