ROCK

Haft tre helt underbara dagar ledigt, lang ledigt det var langesen man hade det. Jag bara njot, och slappade, precis vad jag behovde, promenerade, at gott, Canberra tripp,husvisning, lunch i Cronulla och stad och tvatt stod pa schemat. I gar bar det av mot Australiens huvudstad Canberra, och fraga mig inte varfor denna stad blev utsedd till huvudstad, en san trakig stad, kandes som jag va i ett helt annat land helt plotsligt, inge liv i den dar stan int! Jag och Shauns mamma och min fina Aggie gjorde en liten dags tripp, och det var sa mysigt sa, jag fornyade mitt pass pa Svenska ambassaden, och sen avnjot vi lite misslyckad sightseeing och en god lunch. Aker ni en dag till Australien sa behover ni INTE besoka huvudstaden. Jag utser harmed Sydney till Australiens huvudstad.

Val hemma i Sydney sa hamtade jag ut mitt paket fran mammsen som jag vantat pa, Stieg Larsson bocker, skvallerblaska och godis, mmmm, helt underbart, TACK Mamma! I gar kvall var det varldens ovader, jag kan inte beskriva, har aldrig sett pa maken. Aska, blixt och regn som bara oste ner, jag trodde vart hus skulle ga under, var faktiskt lite radd dar ett tag. Inte som sma skurarna hemma i Sverige heller..

Om nagra veckor ar det dags for Julfest med jobbet, tema ROCK. Jag maste lista ut vem jag vill kla ut mig som, jag har lite forslag, som Angus Young eller Axl Rose men behover mer forslag, vad tycker ni?




Jaha vart hittar man en san har fin sammets outfit da?


Vette hun med cykelbyxorna...?


Tommy Lee eller Nikki Sixx ur Motly Crue vore kanske nat ?





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0