Spindel incident..

Tre dagar nu i rad med startklockan 7 och hem runt 6, langa dagar det, herregudars! Fick 43 lador med nya klader i gar det ar inte lite det kan jag meddela, packa upp allt, larma, och hanga, det tar sin tid kan jag meddela. Jag ar helt slut i knoppen och kanner mig som en gamm tant igen. I morrn kommer min sa kallade chef in, fd. arbetskamrat som jag inte tal, ja ni vet hon jag muttrar om jamt, psychot! Jag orkar inte med henne och vet inte vad jag ska gora? Om jag en dag inom snar framtid lamnar detta jobb sa ar det endast pga henne. Hur hantera man sana har manniskor det undrar jag?! Jag har aldrig kant sa har over nan, manga personer har sarat mig och svikit mig men detta ar annorlunda, hon ar en riktig skata fast anda inte, svart att forklara men ena stunden kanns det som jag vet vart jag har henne och  nasta sekund springer hon runt och tjattrar skit. NAN som har nagon ide hur jag kan ga till vaga med detta?Less som fasiken ar jag. Jag har aldrig haft problem med att konfrontera nan men jag forsoker tanka smart att det kanske har sina konsekvenser ocksa.

Jag och min Aggie avnjot en heldag i Lordags inne i Sydney, det va helt underbart! Vadret var pa topp, och vi lekte turister hela dagen. Shopping pa ny oppnade Esprit affaren pa Pitt Street, lunch och Coronas i Darling Harbour, som avslutades med en spontan zoo runda med spindlar, ormar, kangurur och koalabjornar, tur att allt var innanfor bur sager jag! Appropa innanfor bur fast anda inte, sa dammsog jag pa jobbet haromdagen, helt plotsligt ser jag en harig sak under en av borden och skriker till och slanger damsugarn at sidan och borjar skaka och nastan grina. Jag hamtade min kollega som gick och kollade pa ackel-hariga spindeln som lag under bordet, hon gar och hamtar en sop for att sopa upp acklet(vet inte varfor vi inte tankte pa att damsuga upp den?) Precis nar hon ska till att sopa upp den sa inser vi att det ar en plast leksak spindel, haha tji fick jag som nastan kissade pa mig! Den dagen jag kommer se en riktig ackel spindel har i Aus kommer jag nog do, om inte sa bajsar jag nog i byxan!

Ha en underbar dag mina vanner, nu vantar Keeping Up With The Kardashians...



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0