Unn dag..

I dag blir det en unn dag kan jag meddela, massage, klippning och pedi och mani..FOR DET FORTJANAR JAG! Lang vecka och det borjar bli stressigare och stressigare pa jobbet, julen narmar sig och folk spenderar pengar som galna, men det gor mig inget!
Solen skiner och faglarna kvittrar utanfor fonstret och livet ar ju helt enkelt underbart for tillfallet! 5 veckor kvar till jul och nastan 4 veckor kvar tills mina tjejer kommer pa besok, ah sa jag langtar! 3 veckor till vi aker upp till Ballina och Byron Bay for brollop och lite mini semester, wonderful !

Borjade min lediga dag i dag med frulle, kaffe och Jersey Shore, kan inte bli sa mkt battre an sa! Jag ar helt besatt av detta program och skrattar som en galning at dessa manniskor! "The Situation" ar kung och jag kommer fran och med nu anvanda detta uttryck sa ofta jag kan.



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0