Min vecka hitills...

Sitter nu med mitt vanilj te och vantar pa fina Anna Westin och en harlig skype dejt, regnet har lagt sig ute efter ytterligare en regnskur. Langsam dag pa jobbet i dag, vette hun vart allt folk var nanstans?
I Mandags var jag med och hjalpte till infor " the grand opening" av Esprit's nya "Icon affar" i city. Den kommer bli sa fin sa, tre vaningar av alla olika divisioner av Esprit, kommer bli grymt bra! Jag tror det blir till att aka in till stan pa Fredag och tjuv kika lite..och tjuv shoppa lite ocksa kanske?

Jag ar ledig Fre Lor denna vecka, langtar sa efter mina lediga dagar, efter en lang vecka pa jobbet. Traningen rullar pa och jag har hunnit med 2 pass denna vecka, sa harligt att antligen vara igang, nu fattas bara lite basket pa detta sa jag ska se till att hitta ett lag och en kvall i veckan som passar mig for lite lir. Jag saknar basketen och allt som horde till, vilka minnen sager jag bara!
Jag har ju berattat for er forut att jag ar helt besatt av Reality serier, helt sjukt, forstar inte vad det ar med mig. Varje Tisdag ar jag banlad framfor "Keeping up with the Kardashians", i bland blir det lite "Spin Crowd" pa det, och nu aven "The Apprentice" med herr Trump... herregud sa det tittas pa serier, vet inte hur jag har tid? Varsta av allt ar nog att jag fastnat for "Jersey Shore", vilken skit serie, men jag maste anda kika pa allt drama som hander, och alla spray tannade muskel nissar som springer runt och spanner sig:-) Varfor dras man till dessa draman det undrar jag?

Dagdrommer ju som vanligt mest hela tiden jag, och de senaste dagarna har jag tankt hur lyckligt lottad jag ar som ar frisk och har det bra, och har sa manga underbara manniskor i mitt liv, om ni anda vore narmre mig geografiskt satt...Jag dagdrommer aven vad jag vill med mitt liv, analyserar allt i minsta lilla, och ar nyfiken pa vad framtiden har att erbjuda, det ar val bara att vanta och se antar jag, tills dess maste jag paminna mig sjalv att LEVA LIVET !




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0