Pappa Chrille 58

Grattis till min underbara Pappa som fyllde 58 i gar!! Och jag som trodde han fyllde 56? Maste ha missat sadar 2 ar jag, sa det kan ga. Slog en pling till min kara far och det var harligt att fa sjunga "ja ma han leva" och fa vara en del av hans dag, fast jag inte kan vara dar sa kandes det lite battre. Jag kan inte bli ledsen varje gang jag har hemlangtan, eller varje gang jag missar nat dar hemma, jag maste vara "GLAD i HJARTAT" som min fina van Emma brukar saga, och det ar sa sant sa, man maste vara GLAD I HJARTAT !





Jarnganget !

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar när du är glad i hjärtat!!! :)

2010-10-07 @ 21:57:05
Postat av: Emma

Jag älskar när du är glad i hjärtat!!! :)

2010-10-07 @ 21:57:45

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0