Thank God it's Friday!

Lediga Fredag, solen skiner och jag sitter inne och gor schema for November manad for jobbet. Men snart tror jag att jag drar pa mig shortsen och drar ut pa en springtur, och kanske lite basket! Maste forsoka hitta ett basket lag dar jag kan lira en gang i veckan for skojs skull, skulle ju vara perfekt, nu nar jag kommit i gang med traningen ocksa. Gymmet gar super, har tranat tva pass denna vecka plus ett pa Sondag.

I morrn Lordag blir det myskvall med Agnes, lite gronsaks dipp och en go middag pa det sa tror jag nog det blir en riktigt mysig kvall!Vi traffas ju sa sallan sa vi maste nog sla till pa stort nar vi ses tych jeg! Jag och Shaun foljde med Agnes och Nathan pa "Oz tag" i gar kvall, san himla rolig sport, det ar en blandning mellan"Footy" och flag fotboll kan man saga, inte likt nan sport hemma, men kul ar ju det!Paminner mig om nar man spelade "tag" pa gympan, och hade en tygbit hangandes nerfor shortsen och man skulle jaga varann och ta tygbiten(eller snoret eller vad det nu kallades) haha.

Nu ar det bara 2 manader kvar tills Julafton, och 2 manader tills min Kara Karin, Seema och Hanna kommer pa besok. Manga roliga stunder vantar, plus att sommarn ar nastan har, helt underbart! Jag kommer inte sluta tjata och langta forran allt ar pa plats.
Helt underbart att sa manga vanner har varit och halsat pa och jag har "bara" varit har i 2 ar. Malin och Jennie var forst pa plats och vi hade 3 helt underbara veckor tillsammans! Shauns familj blev helt foralskad i mina fina tjejer, liksom Helen och Ekka som var har i en vecka. En vecka som var fylld med massa skoj och minnen for livet ! Jag far inte glomma Sofie, en van fran Torners nar jag jobbade dar som var har i nagra dagar, liksom min fina van Lisa som slagga pa soffan en natt, och umgicks med mig mina forsta veckor i Aus. Agnes och Cillan var har for snart ett ar sen, och vi hade sa skoj sa i 2 veckor tillsammans. Snart kommer Karin c/o och firar jul och nyar med mig, och forhoppningsvis kommer min fina Bastis Ninis och hennes Olle hit i April, och vem vet Mammsen kanske ocksa dyker upp med hennes karl. Mycket harligheter att se fram emot!

Ha en trevlig helg alla dar hemma!


Kommentarer
Postat av: Anna Kusin

Men fina kusinen.... Vill oxå komma å hälsa på snart!!!!!!!! FIN BILD BY THE WAY ; ))) Filakia!!

2010-10-22 @ 21:06:01
Postat av: Jennie aka. Ulla

Underbara tider!! :)

2010-11-05 @ 23:20:12

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0