Traningsvark....

Ni forstar inte vilken traningsvark jag har! Det ar helt otroligt, jag kan knappt boja armarna, inte bra alls! Men sa gar det nar man gar ut for hart och tror man ar lika valtranad o stark som forut, att man aldrig lar sig va? Jag ar i alla fall i full gang och det kanns skont. Har gymmat och sprungit hela veckan och jag kanner mig som en ny manniska, och det var pa tiden kan jag meddela!
Denna vecka ar en lyx vecka, ledig i dag Onsdag och i morrn, sen Esprit mote i Darling Harbour pa Fredag, och jobbar saklart helgen, men vad gor det nar man kan lyxa sig lite ledighet mitt i veckan?

I dag blir det till att vila och tvatta och stada lite, i morrn ska jag och Shauns mamma pa jakt efter en klanning till mig for brollopet vi ska pa i December. Det ar helt otroligt vad tiden gar, snart ar Karin och tjejerna har, och snart ar det julafton, nyar och SOMMAR! underbart!







Kommentarer
Postat av: lillKarin

Snygging!!! Har legat på latsidan i bloggläsandet, men vilken UNDERBAR läsning. Goding! Längtar tills vi ses, kärlek!

2010-10-25 @ 21:32:33
Postat av: lillkarin

Gooooooding!!! Har legat på latsidan i bloggläsandet, men vilken UNDERBAR läsning! Goding! Längtar tills vi ses, kärlek!

2010-10-25 @ 21:34:46
Postat av: lillKarin

Gooooooding!!! Har legat på latsidan i bloggläsandet, men vilken UNDERBAR läsning! Goding! Längtar tills vi ses, kärlek!

2010-10-25 @ 21:37:33

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0