Litten uppdatering..

Annu en harlig ledig dag och tid for blogg. Allt ar bra har, jobbar saklart pa massa och har haft en bra helg pa jobbet med massa folk och bra forsaljning. Dagarna rullar pa alldeles for snabbt marker jag, men jag klagar inte for snart ar sommarn har, Karin och tjejerna och jul och nyar, vilket ocksa betyder ledighet !
I dag ringde jag Svenska ambassaden i Canberra for att fornya mitt pass, sa det blir en liten roadtrip till Australiens huvustad om nagra veckor:-) Tydligen ar det en skithala men vad gor det, jag vill ju sa garna se mer av Australien, jag har ju trots allt snart varit har i 2 ar !

Jag har hittat en underbar fin klanning till brollopet i December. En bla fin Rip Curl maxi klanning, sa pen !
Harliga tider att se fram emot..
Nu ar det Tisdag eftermiddag och en dejt vantar med min fina Shaun.

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0