Sköna lediga dagar!

Lediga dagar, dom är härliga dom! I Torsdags signade jag och Shauns syster upp pa gym, tränade för första gången på ett bra tag och det var så härligt så, Angie is back ! I går blev det lång prommis och jag var bara tvungen att fixa en lyxig brunch till mig själv. Jag läser Gynnings blogg och såg en sån underbar bild på en härlig mix av gosaker så jag lyxade till det med dansk salami, brie ost, avocado, jordgubbar, honungs melon och rostat bröd med kaffe och apelsin juice, mmm! Satt ute på vår balkong i solen och njöööt bläddrandes i min skvaller blaska, underbart !
I dag blev det lite basket lir igen, så skönt att bara skjuta runt och röra på sig och försöka återuppta mitt bollsinne..saknar basketen så! I kväll blir det middag hos min underbara kollega Jemma och hennes pojkvän, MYS ! Jag har gjort min specialitee, tsatsiki, och till efterätt tar jag med mig jordgubbar som vi ska doppa i choklad, MUMS!

Ma råkes, Trevlig helg !



Kommentarer
Postat av: Sofia

Puss

2010-10-11 @ 22:35:41

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0