2 ars bloggande...

2 ar och 466 inlagg senare sitter jag har och bloggar fortfarande, det ar helt sjukt tycker jag, for jag forstar inte vart tiden tar vagen eller hur otroligt mycket har hant de senaste tva aren. Hur sammanfattar man dessa tva aren da pa ett inlagg det ar fragan det. Norge med fyra underbara tjejer,ny lagenhet, nytt liv, Australien dar jag ovantat hittar karleken och mitt nya liv, med Shauns underbara familj, vanner och ett underbart jobb. Jag trivs helt underbart bra och fattar inte annu i dag att jag bor i Australien och mitt liv ar nu har. Forstar ni denna skumma men underbara kansla, det gor inte jag for den ar obeskrivlig..





Kommentarer
Postat av: Anna kusin

Älskade kusin vitamin!!!!! Tänk vad tiden går ja.... jg e glad att du har bloggen för då får man vara dig nära men ändå inte : )) Har lixsom koll på dej nu min lilla agapi!!!! Skänt att du trivs och har din kärlek där...dessvärre blir du nog kvar vilket inte e lika roligt...svårare att träffas ju och tanken på det gör mig ledsen.... ; ((



Vill gärna komma och hälsa på dig en dag så klart då både tid och pengar finns.... men så länge får jag längta efter dig och minnas våra fina minnen ihop...våra skratt attacker och våra babbl timmar vi haft tillsammans!!!! För vem kan få äran att ha en sån underbar kusin som DIG Angelina!!!! Älskar dig för evigvar du än e och vad som än händer <3



2010-09-11 @ 09:08:49

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0