Basket...

I gar tog jag min ny pumpade basket boll och drog ner till Kyle Bay som ligger har i narheten och for att skjuta lite hoops. Gud sa jag saknat basketen insag jag, det var alldeles for langesen jag bara skjot runt lite. Jag skjot runt lite och en asiat nisse kom fram och fragade om vi skulle spela en mot en haha, jag sa nej tack, och at jag bara ville skjuta runt lite for mig sjalv. Efter ett tag sa han " du ser proffessionell ut" haha, han borjade fraga fragor pa sin knakiga engelska. Efter ytterligare ett tag fragade han om han fick spela defens pa mig, alltsa haha jag visste inte vad jag skulle saga men lat han spela defens medans jag droppade i en tre poangare i fejjan pa han, sen gav han upp.:-) Jag maste erkanna att jag saknar att lira pa proffessionell niva, jag saknar lagkanslan och alla mina vanner, kanslan av vinst och revansch, alla borta resor, lag sammanhallningen och allt underbart som hor till. Basketen var en san stor del av mitt liv och nu finns den inte langre, det anda som finns ar minnen, och bra minnen ar det saklart. Mina ar pa gymnasiet och RIO, college i Usa, Elitserien, Brahe, Jamtland, det har vart en lang harlig resa som jag ofta kollar tillbaka pa.





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0