Brollop ....

Jag har alltid varit svag for brollop och kommer alltid vara. Alskar brollop trots att jag inte varit pa sa manga, sa har jag alltid dromt om att gifta mig, och allt som hor dartill. I borjan pa december gifter sig Shauns kusin och hela familjen flyger upp till Ballina som ligger nara Byron Bay for brollop en hel helg, kommer bli helt underbart. Ett strand brollop dessutom, ah sa underbart! I gar fick jag ett mail av en bra van till mig som jag spelade basket med i Sverige, hon ar amerikan och bor i Boston. Hon fragade mig om jag ville vara brudtarna pa hennes brollop nasta Augusti ! Jag blev sa rord att hon fragade, sa nu maste jag planera en resa till NY och Boston, blir nog inte alltfor jobbigt det med tanke pa att hon ar en san bra van och med tanke pa att jag ALLTID velat akt till NY ! Spannande.....

Hoppas en dag att det blir min tur for jag vet exakt hur mitt drom brollop ser ut, har redan planerat det i huvet :-)






Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0