De ar sommar det...

Ledig i dag, sa underbart, ledig Fredag annu mer underbart! Pa Fredag signar jag upp pa Gym och det ar inget skamt, min liv ska vanda och det ar snarast! Jag och Erin signar upp Fredag morgon och det ar pa tiden det kan jag meddela. Pa Fredag aker jag och Shaun ut till vara vanner Bek och Todd for lunch och antligen far vi traffa lilla Archie som foddes for nagra veckor sen, myys! Till helgen blir det jobb, hoppas aven pa en dejt med min momma Aggie som jag inte traffat pa evigheter.
Forra Sondagen var lyckad med middag och drinkar nere i Cronulla. Vadret var helt underbart och jag fick satta pa mig fin klanning och sandaler, det ar sommar det! Jag, Bek, Kate och Courtney(bek's syster) kakade gott, drack drinkar, och dansade lite crazy techno innan det bar av hemat for oss alla, tidig kvall men mycket trevligt. Blir mer sant nar sommarn narmar sig, wehoo!



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0