En underbar dag....

Maste meddela for folket att jag haft en helt underbar ledig dag i dag, sa avslappnande! Vaknade tidigt for en Skype snabbis dejt med min bastis Ninis, som fick mig pa super bra humor och jag bestamde mig for att ha en riktig UNN dag. Akte till narmsta kopcenter, kopte mig en kaffe och vandrade runt lite, gick och fick mig lite manikyr och pedikyr, och avnjot det bakat lutad, med en kaffe och en skvaller blaska i min hand, underbart! Sen bar det av till frisoren for lite trim, och det avslutades med massage, sa himla harligt och precis vad jag behovde!
Lunch med min man och en harlig eftermiddag hemma med tvatt och lite fix. Jag ar sa avslappnad och utvilad, precis vad jag behovde. De narmsta dagarna vantas jobb och pa Sondag blir det Tapas och drinkar i Cronulla med mina fina vanner Bek och Kate.


Pa aterseende mina underbara, jag saknar er alla dar hemma sa mycket !

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0