Fodelse momma...

Harliga helg med firande av min fina Aggie pa hennes stora dag i Fredags. Sa glad att jag har min kara van hemifran har med mig, hon ar sa omtyckt av hela Nathan's slakt och vanner.Trevligt kalas med god mat och dryck, oppen brasa, trevligt sallskap och turk peppar shots, inte illa det. Aggie blev fint uppvaktad av vanner och familj till Nathan, och hade det inte vart for jobb dagen efter och min trotta momma sida sa hade jag stannat hela natten lang, men momma hanger inte med i farten pa senaste, vet inte vad det ar med mig men jag orkar inte mycket, och pallar tydligen inte mycket alkohol heller for den delen innan magen blir kass. Det kanns som jag aldrats ca 20 ar de senaste veckorna, pga av jobb och stress men det tar val en vandning med lite ny energi!



I dag hade jag mote med tjejen pa jobbet som inte presterat vidare bra, innan jag ens hann "sparka" henne sa visade hon mig sitt uppsagningsbrev och sa att hon ville sluta, tack gode gud sa jag, sa hon gjorde det bara enklare for mig, for det ar aldrig kul att behova avskeda nan. Hon jobbar kvar i 2 veckor till sen ar det adjoss med henne, och forhoppningsvis kommer Kate, min ex kollega tillbaka, vore sa underbart skoj for vi kommer super bra overens.



Tummen upp for 23 ar !


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0