Lediga, slappa dagar...

Harliga lediga helg, sa underbart ! Mina lediga dagar ar unika for mig ska ni veta. Gardagen gick at till att stada och tvatta, alltid lika skont att ha det gjort! Dagen avslutades med en mysig middag pa Mexikansk restaurang med Agnes,Nathan och Nathans paron, trevlig kvall!

I dag ar jag lat, jag hade sovmorgon, Shaun lagade pannkakor till mig, go apelsin juice och mina dagliga kaffe, vilken start pa morgonen! Jag ar som sa rastlos i dag och det regnar ute, sa vad gor man da? Jo jag tror det blir lite massage, pedikyr och manikyr, det ar min svaghet det och en av dom tre ar ett maste ca. en gang i manaden tych jeg ! Sa harligt att bli ompysslad, speciellt nar man ar trott och schleten:-)
Sa under mina dagar har jag konstant fatt samtal fran jobbet, en av de nya tjejerna som jobbar heltid kan ingenting och det driver mig till vansinne, och gor saker fel och fragar standigt massa fragor, jag blir galen ! Vid detta laget borde hon kunna allt, jag har suttit ner med henne och snackat om detta och gett henne feedback om vad hon maste jobba pa men det gar inte in !!aaahhhh! Min gamla kollega Kate kommer nog tillbaka efter 5 manader bortrest, ah sa glad jag blir om hon kommer tillbaka, for jag gillar Kate och vi jobbar jattebra tillsammans och jag kan slappna av pa mina lediga dagar.

Nu ska jag njuta av min lediga dag, i morrn ar det ater till jobbet, Farsdag och kraftskive kalas med Familjen Doyle.




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0