mm December....

Nu ar resan bokad:-) Vi aker till Cold Coast den 2 Dec i 4 dagar pa Brollop, langtar sa tills att fa vara ledig, aka till Byron Bay och Ballina, se Gold Coast, ga pa brollop(brollop pa stranden dessutom) och en resa for att fira mig och Shaun och vara 2 ar tillsammans. Gud sa myyysigt sager jag bara! Nar vi kommer hem ar det bara ca en vecka kvar tills min fina Karin kommer pa besok, langtar sa! Tank att Karin reser over hela jordklotet for att fa traffa mig och med sig har hon fina Seema och Hanna. Det ar fina vanner det...


December kommer helt enkelt bli helt underbart( ungefar lika underbart som en bal pa slottet om inte battre)



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0