Sondag...

Sitter pa vart lilla kontor och bloggar med en chai latte i min hand. Kontoret som forr var ett fint gastrum pyntat av mig med foton, ljus och fina tavlor har nu forvandlats yill ett kontor for min lilla student Svenne. Det later som ett Zoo utanfor fonstret, faglar av alla slag, papegojor, krak jaklar och sana dar Magpies som jag inte tych om!

I morse tog jag och min man en promenad i det fina vadret, for lite frukost pa ett mysigt cafe ca 30 min harifran, mycket myyysigt ska ni veta. Pa vagen hem sa var solbrillorna pa liksom min huva pa trojan, OM en magpie skulle attackera for dom fanns lite har och var och glodde ilskt pa mig. Helt plotsligt kanner jag nat som attackerar mig pa huvudet och jag skriker hogt och hoppar hogt upp i luften, och det var inte vilken magpie som helst utan det var Svenne med en pinne, petandes i huvet pa mig, AH sa arg jag blev ! Jag har haft en harlig ledig sondag och bara slappat, sa underbart! Redo for nya vecka och nya utmaningar!

Ma rakes...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0