Spara och gymma !

Kan meddela for er som ar intresserade att jag faktiskt borjar spara pengar, JA ni horde ratt! Ni som kanner mig vet ju att jag gillar att "unna" som jag sa fint kallar det men nu ar det pa tiden, eftersom jag har en helt ok lon och inte betalar hyra att borja spara sa jag och Shaun kan kopa lgh inom ett ar eller tva. Vi har satt ett mal pa 1 1/2 ar att spara i hop AUD 30.000, inte alls omojligt. Efter tva veckor har jag redan sparat i hop 7000 SEK, det ar inte illa det(klapp pa axeln) Var drom ar att kopa en fin lagenhet nere i Cronulla, vid havet, det vore drommen det, sa underbart fint dar nere, en helt annan livsstil, sa avslappnande och lugnt, nara till allt. Drommen kanns inte alls for langt borta. Tills dess sparar jag, och unnar lite bara.

I veckan unnar jag Gym kort, och det ar verkligen pa tiden. Jag ar sa ur form, det ar inte ens kul, mer tragiskt! Gymmet ligger alldeles vid kopcentret dar jag jobbar, frascht och oppet 24 timmar om dygnet, man vet ju aldrig nar jag skule fa for mig att trana mitt i natten:-)Wehoo jag ar laddad for ett nytt liv(det har man ju aldrig sagt forut) men ett steg i ratt riktning i alla fall...


En liten skogsmulle i Norge....



Kommentarer
Postat av: umemomma(den äldre)

ville bara säga att du är så PEEEEEN!

söta du!

hoppas allt är bra

kram och pööösss!

2010-09-25 @ 22:20:18

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0