Trott Lordag...

Kanns som att detta bloggande blir aningen sporadisk, vissa dagar skriver jag massa, vissa dagar inte, men sa far det blir. Ni ar nog inte hundratals lasare dar ute anda sa det gor nog inget. Jag kommer aldrig bli en "proffs" bloggare som skriver om allt i varje sekund, vad jag lagar for mat, nar jag tranar, foton pa mig sjalv nar jag precis tranat, uppdateringar fran stranden eller bussen eller jobbet, for san ar inte jag, kanns som att tiden inte racker till for det. Jag skriver vad som faller mig in, och borde nog skriva mer, for att avreagera mig pa alla satt och vis, det kan vi nog alla behova.

Dagen har varit lang och stressig pa jobbet, i bland springer dagarna forbi och jag hinner knappt kaka lunch, det kanns sadar med stress. Jag gillar nar massa saker hander runtomkring mig men inte sa pass sa det paverkar min halsa mer eller mindre. Min kropp har varit trasig pa sistonde och jag kanner mig standigt trott. Dags for en andring kanner jag, traning och mer somn loser nog problemet ska ni se. En vecka kvar med pajasen pa jobbet som har noll koll, sen borjar Kate, min fd. kollega om 2 veckor. Antligen far jag an avlastning!

I kvall har jag kakat en god middag med Shauns mamma och hennes vaninna, surrat politik och otrohet och har sitter jag nu fast vid datorn och har blir jag ett tag till. Pojkvans fritt i kvall eftersom Shaun ar i vag och lirar golf med hans pappa hela helgen, skoont sager jag. Ensamhet kan vara underbart, egen tid kan behovas titt som tatt.




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0