Analysera mera...

Helgen har varit sa lugn den kan bli, jag hade Fredag, Lordag och Sondag ledigt fran jobbet och har gjort absolut ingenting, kan vara trist i bland och jag blir latt rastlos men i bland kan det vara sa skont och behovligt. Jag har bara slappat, tvattat, och promenerat..det ar det enda. I Fredags var jag pa intervju IGEN for Ikea, denna gang en annan roll, och jag vantar och hoppas igen nervost pa ett samtal i fran dom. Jag ar sa sjukt nervos och har tankt pa det hela helgen, driver mig till vansinne denna vantan och alla intervjuer, men jag vill inte ge upp, jag vill garna jobba for Ikea, och jag tror det ar ett jattebra foretag att jobba for, och ocksa stora mojligheter att jobba mig uppat inom foretaget. Jag ar sjuk nar det kommer till atta analysera och tanka, "tank om" och har tankt hela helgen pa om jag far jobbet eller inte, analyserat ALLT! det driver mig till vansinne och jag onskar i bland att jag bara kunde slappa allt och forsoka att inte oroa mig for allt. Men san ar jag....

Har fortfarande hemlangtan men den har avtagit litegrann pga jobb sokanden och stress i allmanhet, men jag funderar fortfarande lite pa om jag borde aka hem nagra manader och va hemma fram till jul, men jag vet inte om jag har rad eftersom vi flyttar in i vart hus i slutet pa Januari. Ah sa jag langtar! Antligen far vi vart eget dar vi kan dona och inreda precis sa som vi vill, och antligen kanna frihet, aven fast jag alskar Shauns familj sa vill jag inte bo granne med dom langre, det ar dags for oss att skaffa vart eget nu. 5 manader kvar wehooo! Jag vet inte om det ar pga jobbet och huset som det kanns att jag star stilla och inte kommer nan vart och kanske darfor jag har san sjuk hemlangtan? I natt dromde jag att jag var hemma och helt plotsligt var det dags att aka tillbaka till Sverige och jag fick panik for att det gatt sa snabbt och jag inte hunnit med nat...sjukt att jag nu drommer om det hela..






Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0