Betapet...

Jag har nog last hur alla ni dar hemma ar besatta av spelet "Wordfeud" Jag alskar ju sana spel och kommer sakert sjalv bli besatt vilken dag som helst.. Jag kom och tanka pa ett spel som jag sjalv var besatt av for nagra ar sen nar jag horde om spelet wordfeud, men jag kunde inte komma pa vad det hette, men fick nyss ett mail av min fina kusin Jimmy som paminde mig om spelet, betapet, sa himla skoj, och jag var sa beroende forr i tiden att jag inte gjorde nat annat pa kvallarna an lirade betapet haha. Det verkar vara likt wordfeud, sa alla ni som gillar ord spel som alfabet, ga in pa www.betapet.se och signa up det kostar ingenting.

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0