En fest jag sent kommer glomma...

Lordagen den 4 juni var en speciell dag for mig som jag sent kommer glomma. Alla min narmsta, fina tjej kompisar var antligen samlade, tillsammans under samma tak, i en 80 tals lokal med serpentiner, ballonger, grym musik, massa go mat och dricka, underhallning pa hogsta niva och massa roliga lekar. Jag kommer sent glomma denna kvall, och blir lycklig men tarogd nar jag tanker pa hur mycket jag bara alskar dessa tjejer... Jag saknar er sa ska ni veta!


Bildbevis...



Fordrinkar och lite mingel snittar...



Mycke fint man kan gora med en kvarterslokal, precis som pa hogstadiet...


Fina Emma och Anna


Karin gor allt for att simma in i bild..


Vackra vanner...




Skonsang av fina systrarna Sjunnesson, darav nagra tarar pa kinden...


Fina tjejer...


Lekar in Action


Tavlingsinriktade brudar med tamponger och penna runt midjan.


I whip my hair back and forwards....


Blonds have more fun..


Snyggingar...


Bastisar..





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0