I'm Keeping up with The Kardashians....



Jag ar som namnt forut, besatt av "The Kardashians" foljer varje avsnitt, och har precis upptackt att dom alla skriver bloggar, sa nu ar jag besatt av dom ocksa:-) Vet inte vad det ar jag alskar med denna familj, det ar bara sa underhallande och beroende framkallade att kolla pa serien. En underbar, roande, galen familj dar alltid nat skoj hander, drama ar ju en del av vardagen ellerhur? Kolla in deras bloggar(adress pa hoger sida under mina lankar)











Kommentarer
Postat av: Sofia B

Men du, nu blir jag nyfiken på serien. Jag ser att den har gått i 6 säsonger redan!!! Herregud vad jag ligger efter. Har inte sett ett enda avsnitt men kan jag hoppa in och börja se säsong 6?

2011-08-24 @ 21:43:26

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0