Back to B ball...

Armarna och benen varker i dag men vad gor det for JAG SPELADE BASKET I FORRGAR FOR FORSTA GANGEN PA NASTAN 3 AR ! Sa som jag saknat min livskamrat! Helt otroligt vilken stor del av mitt liv basketen var, det var mitt allt, mina dagar och mina helger, den underbara tavlingsinstinkten, borta matcher, bussresor,traningsvark, nerver, hotell boende,skador,vanner for livet, stress, gladje, sorg, frustration men en san underbar del av mig sjalv och min uppvaxt. Efter manga tankar och planer att borja spela lyckades jag antligen pallra mig i vag. En tjej jag jobbar med spelar i ett lag pa Onsdagar, sa jag kommer spela med dom varje Onsdag kvall. Nivan ar val sadar men battre det an ingenting, skont att fa rora pa sig och lira basket igen. Min tavlings instinkt sitter fortfarande kvar och det kommer den alltd gora oavsett om det ar basket eller yatzy! Vi forlorade i Onsdags och jag var sa grinig men ville saklart inte vissa det for tjejerna i laget, sa da kan man ga hem och sura, fast jag var sa upp i hejsan for jag lirat basket att det gick bara inte och vara sur....





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0