En akta van....

Vad skulle jag gora utan mina vanner, det ar fragan?Jag har manga vanner, men fa riktigt nara vanner, och det gor mig inget alls, jag har hellre an skara med fa nara vanner an massa ytliga vanner som dyker upp titt som tatt. Jag har lart mig valdigt mycket under de senaste aren om vilka som finns dar for mig i vatt och torrt, och vilka vanner man helt enkelt maste sila bort. Det later ju helt sjukt att man silar bort sina vanner, men det ar ju sa det funkar, jag ser ingen mening i att ha 400 vanner pa facebook som man aldrig pratar med eller som man inte har nat gemensamt med overhuvudtaget... Vanner som finns dar for mig i vatt och torrt, vanner som hor av sig, vanner som gor mig lycklig och vanner jag vill vara runtomkring ar mina akta vanner som alltid kommer finnas dar.

Nar tjejerna var har pa besok hade vi djupa diskussioner om detta amne, och aven om vanner pa facebook, och hur man pa basta mojliga satt silar bort sina vanner fran fejjan. Finns det nan anledning att ha nan pa facebook om man aldrig pratar med dom, eller aldrig kommer halla kontakten med dom? Det ar manga vanner som har kommit och gatt i mitt liv de senaste aren, personer som fatt mig att inse vad en akta van egentligen ar. Det later som jag har stora krav pa vad en akta van ar, men det har jag inte, jag har bara lart mig massa av misstag jag gjort och vanner som sarat, och jag ar sa glad att jag lart mig forsta vad en akta van ar...


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0