En bild pa en konstig tid i ditt liv...



Maste nog saga att detta var nar jag bodde i Port Angeles, Washington. Det kandes som en som skum tid i mitt liv nu efterat, hur jag lamnade allt efter gymnasiet och akte till USA for att spela basket och plugga. Jag traffade sa manga underbara manniskor och larde mig aven en och annan laxa om forhallanden och vanner. Det var en larorik tid men aven valdigt konstig pa manga satt och vis, men jag angrar inte EN sekund. Nagra av mina narmsta vanner som jag an i dag haller kontakt med traffade jag i USA. Min engelka blev sa mycket battre och likasa basket biten. Denna bilden ar tagen utanfor "Space Needle" i Seattle med min mamma som var pa besok over julen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh underbara

2011-02-28 @ 18:02:04
Postat av: Anonym

/ karolina

2011-02-28 @ 18:02:23
Postat av: Anonym

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh underbara

2011-02-28 @ 18:02:41

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0