Heta veckan...

Inte bara vilken vanlig vecka som helst, utan en hel ok vecka som rullade forbi. Mandagen spenderades pa stranden med Svenne, ett harligt dopp och en springtur pa stranden i hettan, sa skont sa. I Tisdags var jag tillbaka pa jobbet efter en vecka i Chatswood, norra Sydney och en annan Esprit affar, dar jag hjalpte till over veckan. Skont o vara tillbaka pa hemmaplan med harliga brudarna pa jobbet.

I Onsdags var jag pa mote inne i stan, tillbaka pa jobbe och efter mycket slit och svett sa drog jag och min kollega Kate till Cronulla for ett litet dopp och middag langs stranden, mysigt varre! I Torsdags motte jag upp med min kara svenska van Meta som jag inte sett pa evigheter, hon hade hunnit foda en fin liten flicka sen vi sags senast, dags att se till att traffas mer tych jeg, men det blir mer framover eftersom hon och hennes man bor nara varat nya hus. Meta ar sa himla trevlig och det ar sa skoj att traffas och bara snacka massa skit! Jobbade hela torsdag kvall och hela fridaayyy, och nu sitter jag har efter en lang varm dag pa jobbet med stinkande huvudvark, men bara en dag till sa far jag vara ledig jag ocksa. Helgen bestar av massa harligheter, Shauns kusin Timolainen kommer pa besok, och varmen haller i sig sa dtblir vattenskidor och bad i havet.

Pa Onsdag borjar jag lira basket wehoo!!

Ha en trevlig helg allihopa! Jag saknar er dar hemma.....



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0