Langa men roliga dagar..

I dag springer stressen runt i min mage, lang larorik, rolig dag i gar pa huvudkontoret med alla andra butikschefer runt om NSW, drinkar efter jobbet med nagra arbetskamrater, tag hem sent, och tidig start i morse i Chatswood gor att min mage inte mar toppen, inte min skalle heller for den delen. Satte mig pa taget till chatswood i morse kl 05.30, det ar tidigt det, ater till jobbet vid 3, slutade 6 och sen vidare till basket..puh! Men vi vann wehooo, antligen. Motet pa huvudkontoret var jatteskoj, det gick i stylingens tecken, hur kul som helst, jag alskar sant, mode, trender och styling. VI fick ova styling pa varann genom att hitta vinterns trender i "checked, ruffles, military look, eller denim" bra tips pa hur man kan styla vara kunder och hur vi for vidare detta till vara team. Sa pa Tisdag har vi mote med jobbet och jag har utmanat tjejerna att gora lite research om vinterns trender och styla upp sig for motet, ska bli spannande att se vad tokarna hittar pa.
Pa Fredag blir det IKEA med min kara van och kollega Jemma. JAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0