Ny spannande vecka...

En ny spannande vecka med massa roligheter! Ar utvilad efter en helt underbar helg hos Bek och Todd och lilla Archie. Vi har myst, att och druckit gott, snackat massa skit(sa som bara tjejer kan), vart pa dop, och slappat hela helgen, kunde inte blivit battre. Alltid skont att komma bort ocksa, en mini holiday.
Tillbaka till vardagen och 47 lador med nya varor pa jobbet som sa fint vantade pa mig i morse, sa efter en kaffe slangde jag upp kniven och attackera. I morrn vantar mote pa huvudkontoret med alla andra butikschefer, styling mote, dar vi ska kla upp oss, styla varann och trana pa hur vi helt enkelt stylar vara kunder pa basta satt, kommer bli skoj! Onsdag ar jag i Chatswood hela dagen, en annan affar dar vi varje manad har "visual merhandise updates", en kollega fran varje affar ar dar och hjalper till med uppsattningen av de globala VM standards som vi maste folja inom Esprit. Ny spannande vecka med nya utmaningar!

Har bokat in mitt Aussie 30 ars kalas, den 23 April. Blir lite BBQ, drinkar och mys med vanner och Shauns familj. Skal pa er dar hemma...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Följt din blogg lite sporadiskt och tänkt att jag skulle höra av mig till dig! Jag är också Östersundare i Sydney och tänkte åka till Cronulla nån gång, då många sagt att de e värt ett besök. Vore kul att möta upp dig för en kaffe om du har tid och lust!

2011-02-22 @ 23:17:30
Postat av: Angie

Hej Lisa ! vem ar du...och vad heter du i efternamn? vore skoj o traffas !

2011-02-23 @ 12:37:23
Postat av: Lisa



83:a från Östersund! Årgång brukar ofta funka! Från Ås för att vara med specifik! Kanske kan hitta dig på fejjan eller nåt!

2011-02-25 @ 00:42:48
Postat av: lisa

83:a från Östersund, eller Ås för att vara mer precis! Kan kolla om du finns på fejjan eller nåt! Du har ju min mailadress!

2011-02-25 @ 00:45:06

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0