Reality trasket...

Nu ar jag tillbaka i Reality Show trasket igen...helt otroligt, det trodde man aldrig ju ! American Idol, varldens basta program, denna sasong med harliga JLO och Steven Tyler, slutar aldrig skratta at deras reaktioner pa alla tusentals kassa manniskor som INTE kan sjunga, och jag far gashud och grater at alla fina roster och personer som har det tufft och forsoker hitta "The American Dream"
Jersey Shore, ett program jag aldrig nagonsin trodde jag skulle fastna for, och ni far doma mig hur mycket ni vill for att jag kollar pa detta program men det skiter jag i for jag ALSKAR denna serie! Dessa galna drama queens slar allt, alla fighter, alla uttryck. Kan inget annat an att skratta at dessa solarie branda muskelnissar.
Keeping Up With The Kardashians ar fortfarande en av mina favvisar och nu visar dom aven Kim and Kourtney takes NY, annu mer drama och intriger med snyggo systrarna i spetsen..
Och sa vara det bara en till, Kendrah, min idol som slar allt, spontan, skon manniska som bara ar sig sjalv med varldens harligaste garv.

Ni undrar sakert hur jag har tid till att kika pa allt detta? Det har jag inte egentligen men jag tar mig tid, egentid ...Reality trask tid...



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0