SKITDAG

Hur kan det vara mojligt att jag en kvall ar sprallig och uppspelt av adrenalinet som kryper i kroppen efter en basket match, och veckan efter ar sa sur sa jag vill slanga basket skorna i vaggen och skrika hogt?!?! AAHHHH En san skit dag ocksa pa jobbet och sen basket pa det, dar domarn sog och andra laget var kass men anda forlorade vi. Jag ar nog varldens samsta forlorare ja !

Dagen var lang pa jobbet, jag slet som en djur och insag att jag tror jag och Jemma(min kollega) ar dom anda som siter 120% och verkligen alskar vart jobb. Det ar sa trist att jobba med personer som inte bryr sig eller gar in helhjartat i det dom gor, varfor sysslar man med detta jobb om man inte brinner for det? Jag forstar inte !?? I dag slet jag och sprang runt som en idiot medans min assisterande butikschef ar radd for folk och vill inte halsa pa dom eller hjalpa till, i staller springer jag som en yr hona runt och tar hand om alla !! aaahhh! Problemet ar inte att jag ar radd att konfrontera henne, problemet ar att hon ar bara som hon ar, hon kommer aldrig bli nan som ar bra pa kund service, och hur tragiskt ar inte det?Vi kommer jattebra overens men jag forvantar mig sa mycket mer av henne oh jag vet inte hur jag kan visa henne det pa basta satt, kanns som jag gor det i vara mote och jag ar ju alltid framat och forsoker skapa bra stammning i affaren men jag far inte samma mynt tillbaka, och jag blir sa trott och det tar pa min energi! Usch va frustrerad jag ar i dag, me nu har jag fatt ventilera och nu gar jag vidare. Ny dag i morgon och nasta vecka ger jag igen med basketen, vanta bara o se !

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0