Varmebolja !

Det ar sa vamt sa jag tror jag smalter bort ! 40 grader varmt i dag, pa vissa stallen 43!! Det ska aven vara sa har varmt i en vecka framover, varsta varmeboljan pa flera 100 ar har i Sydney ! Det ar inte bara varmt, utan det ar fuktigt och svettigt ocksa, huvvaligen, trodde aldrig jag skulle saga att jag saknar kylan ! Inne pa jobbet ar luftkonditioneringen inte pa topp heller vilket gor det annu varre, det snalas med kall luft, och hela kopcentret, vilket ar stort maste kylas ner och det racker tydligen inte till, huvva!Tog nyss en kall dusch och i morrn kvall blir det till att lana grannens pool annars smalter jag bort, och det vore ju inge kul !

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0