Ater till vardagen

Ater till vardagen, och sa klart ar det Mandag ocksa. Huset ar tomt, tjejerna akte i morse, och det kanns jatte trist, jag grat en skvatt, akte pa jobbet och kande mig allmant tom och forvirrad med lite hemlangtan pa det. Men jag har tur som har Shaun, som lagade en god lax middag till mig nar jag kom hem fran jobbet, vilken karl !

Jag har haft 4 helt underbara veckor med underbart besok, och jag sager ater igen, tiden gick alldeles for snabbt. Jag vet inte hur jag ska sammanfatta dessa roliga veckor, jag tror det blir med massa underbara bilder som kommer inom kort och massa smaskiga stories. Jag planerar redan en tripp hem men jag vet inte nar, jag maste ju bara fira min 30 ars dag i forvag med en liten tripp hem kanske?

Nu ar vardagen ar men det ar ratt ok det ocksa, tranade i dag och det kandes helt underbart! Pa Onsdagar hadanefter blir det nog lite basketboll ocksa, sa som jag langtat, nu ska jag bara hitta tiden, men det ordnar sig nog. Ah kanns som jag har sa mycket att beratta, maste aven dar hitta tiden for den rinner i vag for snabbt. Ser fram emot massa harligheter framover. Pa Fredag blir huset officiellt varan pa riktigt, det firar vi med fin middag ute. Lordag, Sondag, Mandag aker vi pa en lite mini semester ner langs kusten for att bo i stuga och mysa!

Pa aterseende gott folk..

Kommentarer
Postat av: Jennie Aka. Ulla

Vill bara sända en liten tanke! Önskar att vi kan ta oss i kragen och komma å hälsa på snart, Maggan å jag. Med nytt hus å allt!? Grymt! :)

Fortsätt uppdatera bloggen!

/Trogen reader

2011-01-17 @ 18:17:10

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0