Inredning...

Nu nar man gatt och blivit husagare sa kryllar ju huvudet fullt av inrednings ideer och massa annat. I gar sa vi farval till varat fina hus, snyft! Vara hyresgaster, en familj med tre barn hamtade nycklarna och flyttar in pa Fredag. Vi ska hyra ut huset i ett ar sa vi kan betala av sa mycket som mojligt pa lanet, vilket for just nu ar den basta losningen. Det kanns jatte trist att veta att nan annan kommer bo i varat hus, men dom kommer nog ta hand om huset, sa ja far se till att inte vara en typisk hus mamma och oroa mig for mycket, det ar sa jobbigt bara nu nar man gatt och karat ner sig  huset.
Jag och Shaun var dr i gar och sa farval till huset genom att klippa och vattna graset, stada upp lite, fotograferade allt och avslutade med en liten picknick pa altan, var forsta maltid i vart nya hus.

Senaste dagarna har jag inte gjort annat an att kikat i Ikea kataloger, hemsidor med inrednings tips och fantiserat mig bort i inredningarnas varld. Jag har inte kant denna kansla pa lange nar det kommer till MITT EGNA, eller jag maste ju saga vart egna men Shaun brinner inte lika mycket for inredning och pynt som jag gor, sa det far racka att han valjer vilken TV vi ska ha:-)
Jag inspireras av valdigt mycket, men en av stilarna ar gammaldags blandat med modern stil i hemmet, shabby chic som det fint kallas, med mycket vitt, och mycket antika mobler.Jag gillar aven beach stilen med lite hamptons inslag, men inte nog med det sa kan jag plotsligt se nat i en Ikea katalog som jag genast maste skriv ner och anvanda ill mitt nya lilla hus, suck det ar nastan ett heltids arbete detta, kanske snarare en underbar hobby, men kul ar det !


Check it Out !











Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0