Underbara veckor och underbara tjejer...

Hur sammanfattar man 4 helt underbara veckor? Jag har haft san tur som haft besok utav min fina van Karin som var ute och reste med Seema och Hannah, helt underbara tjejer som jag fatt aran att lara kanna under dessa veckor.

 Vi har haft for oss massa skoj, sightseeing, Hunter Valley roadtrip, firat Australiensk jul, akt vattenskidor, firat nyar i bathuset och bara myst! Jag kommer inte i hag senast jag hade sa otroligt skoj kan jag saga. En favorit under deras tripp var nog var mini semester till Hunter Valley dar vi provsmakade fin vin, bodde i stuga och mos med god mat och vin och massa tjej tjatter. Jag ar glad att tjejerna fatt varit en del av varan Australienska vardag och fatt firat bade jul och nyar har och lara kanna Shauns slakt och vanner. Vi har under dessa veckor haft sa mycket deep/tjej snack att jag har nog snackat av mig for flera manader framover nu, men jag maste saga att det ar det jag saknar mest med mina fina vanner dar hemma, riktigt hederligt tjej snack!
Det var dock sa sorgligt nar tjejerna akte hem, jag var tvungen att aterga till vardagen och det kandes sa otroligt trist och tomt nar dom akt, men nu ser vi framat och hoppas pa att jag kan aka hem snart pa besok. Ni dar hemma kanske vill bidra med en tidig 30 ars present? :-)
Tack tjejer for en helt underbar resa!








Hannah

Seeminator..


KB


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0