Forandring..

JAG BEHOVER EN FORANDRING....

Nat som far mig motiverad och pigg, nat nytt som far mig pa fotter igen. I bland behover man inte mycket for att man ska andra nat i ens liv, bara nat att se fram emot och nat att strava efter for att fa den dar kicken ! Jag har bestamt mig att ett nytt jobb definitivt skulle fa mig motiverad igen, liksom mitt mal att ta korkort innan slutet pa detta ar, men jag vill aven hitta nat jag kan lagga min fritid pa, kanske en mer serios blogg? Kanske fotografering som jag alltid varit intresserad av men aldrig lagt tillrackligt tid eller pengar pa for att utveckla till nat speciellt och unikt for mig sjalv. Varfor tar man inte bara tag i sana har saker?...Kanske pa tiden eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Lisa S.T

Intressanta tankar. Jag tror verkligen det är bra att ha ett intresse som gör att fritiden känns meningsfull. Man kommer alltid ha perioder i sitt jobb oavsett var man jobbar då man känner sig understimulerad eller stressad, då är det viktigt att ha nåt att komma hem till. Testa fotografering! själv har jag börjat spela gitarr och rider igen!

2011-07-04 @ 11:08:55

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0