Slapp kvall...

I kvall var en san dar kvall nar jag bara vara tvungen att lagga mig i ett bad, med ansiktsmask, tanda ljus, tystnad och bara va... Jag ar sa trott, i bade kropp och knopp, jag tror all energi som har gatt till att ma som jag gjort och till att kanna som jag gjort med jobbet och hemlangtan har gjort att jag varken kunnat skappna av eller sova for den delen. Nu sitter jag framfor TVn med en kall cola, tva sota vovvar vid mina sida och en dator, behovs inte sa mycket mer an sa. Jag har gatt och blivit lite besatt av ytterligare en serie "How I met your Mother" detta serie tittande tar aldrig slut verkar det som.

Jag gar runt och funderar pa detta jobb jag sokt, och jag vill sa garna ha det, men kommer bli sa besviken om jag inte far det, men man kan ju saklart inte fa allt har i varlden, men jag har nog inte velat haft ett jobb sa mycket som detta, jag tror det beror pa att jag bara maste ha en forandring nu! Typiskt mig ocksa, sa fort jag vill ha nat eller gora nat, da ska det goras NU pa direkten!
Mitt ovnings korande gar jattebra, har kort tre dagar i rad nu och det gar riktigt bra. Mitt mal ar att ha mitt kortkort till jul, sa snabba puckar nu ska ni se..



Mina fina systrar Nina och Maria, kortet ar taget fran en san rolig kvall i
somras pa Brunkullan. En spontan kvall med The Sundstroms, Sandra och
fina kusin Anna. Ah sa jag saknar mina fina tjej kompisar!!


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0