System Nisse...

Na ni nu ar det dags for mig att kopa en riktig system kamera, bara for att jag vill och bara for att jag kan. Jag alskar ju att ta kort och kan ju inte fortsatta ta kort med min rosa 300 kronors kamera heller! Jag har sett hur underbart fina alla bilder blir som Shauns pappa tar och som alla som har en riktig system kamera. Denna kamera kan jag ta kort med pa jobbet, vart nya huset, alla fina stallen i Sydney, och vem vill inte ha bra kvalietets bilder? Nu kommer jag bli "Kapten Kodak" pa riktigt...
Ar det nan som har tips pa en bra system nisse?








Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

jag har en canon 1000D, men skulle nog rekommendera att ta den bättre med en gång, Canon 500D. Du kommer ÄLSKA den!!!

2011-07-03 @ 20:23:06

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0