Vilsen och svag..

Nu var det ett bra tag sen jag skrev pa bloggen, jag hamnade i en riktig blogg svacka, men sana maste man ha ocksa for att ta sig upp igen och skriva av sig.

Mycket har hant sen senast, jag sokte ju jobb pa Ikea, som Visual Merchandiser men fick reda pa att jag inte fick jobbet i dag, det kanns jatte tungt for jag var pa 3 intervjuer, gjorde 4 tester online, och vantade i 2 veckors tid innan jag fick det slutsliga beskedet. Jag vet att det "bara" ar ett jobb, men jag ville verkligen ha detta jobb, jag var helt installt och gav allt for att det skulle ga vagen, och bara att vanta vid telefonen pa att dom ska ringa var fruktansvart! Jag kande att detta jobb var lite "min vag ut" eftersom jag inte trivs pa jobbet och vet att jag inte kommer nanstans genom att va kvar som butikschef pa Esprit, och eftersom jag har haft san hemlangtan sa ville jag ha en ny start och detta jobbet hade varit perfekt, men men nya tag, jag far inte deppa i hop pga detta, jag maste ta nya tag och soka nya jobb. Jag vet i alla fall vilken riktning jag vill jobba inom, och det ar definitivt hem inredning, nu galler det bara att soa nya jobb och skaffa energi sa jag pallar med detta!

Jag kanner mig vilsen, ledsen och svag just nu, inte bara pga jobbet men aven pga vad som hant i Norge, jag har foljt nyheterna pa Aftonbladet varje dag, och haft graten i halsen varje gang, det ar helt ofattbart att detta hant, jag forstar inte. Jag kanner att jag behove prata om det, det ar sa fruktansvart hemskt, jag pratar om det varje dag med folk, maste prata av mig och ar besatt av att lasa tidningen varje dag, flera ganger om dagen. Jag lider med alla manniskor som forlorat deras barn, vanner, syskon och jag kanner sant hat mot denna hemska manniska som gjort detta, och onskar att Norge hade dodsstraff, for vi vet ju alla att denna manniska tyvarr kommer komma undan alltfor lindrigt...


Kommentarer
Postat av: Sofia B

Ah vad tråkigt att höra Angie. Du som har kämpat så hårt för att få jobbet. Vi kan väl pratas vid på msn snart. KRAM

2011-07-26 @ 19:58:34
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0