Solen lyser pa mig..





I dag har solen kikat fram, jag tog en lang harlig promenad pa min lediga dag, lagade god lunch till mig sjalv och bara njot. Ledig dag betyder ocksa stada och tvatta, och det ar alltid skont att fa det gjort. Jag langtar sa tills vi far flytta in i varat hus, forhoppningsvis blir det redan i slutet av januari. Jag har redan borjat inrett i mitt huvud och har planerat att rita ner exakt hur jag vill ha det, leta exempel ur tidningar och gora en liten folder med mina hus planer, sa skoj! Jag har sa manga harliga ideer..

I bland kan det kannas som att livet star still, precis som att nan tryckt en pause knapp. Jag gar till jobbet varje dag, samma rutiner, kommer hem, samma rutiner, jag langtar bort till nat annat, tanker pa Sverige, tanker pavad jag vill gora med min karriar, tanker pa huset vi ska flytta in i, tanker pa framtiden.. I bland kanns det faktiskt som jag trampar pa samma stalle och inte kommer nanstans. Det ar en hemsk kansla, och jag far nastan panik. Jag vet att vi alla gar igenom perioder i livet da vi kanner sa har och mar si sadar, men det ar val en del av livet ocksa att ta sig ur sana har deppiga perioder och ga vidare... Jag har aldrig varit en person som varit negativ eller klagat over nat, jag forsoker alltid se det positiva i det negativa men i bland maste man bara fa vara i en svacka, for att sen ta sig upp igen.



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0