Deppad...

Har varit lite deppad sen jag kom tillbaka till Australien, vet inte vad problemet ar, om det kan vara att jag har svart att komma tillbaka till vardagen, samtidigt som jag langtar tillbaka till Sverige och familj och vanner. Det ar en lustig och jobbig kansla som jag garna vill gora mig av med, men fragan ar hur. Jag har aven insett att jag inte vill vara kvar pa jobbet, jag tror jag antligen insett att jag kan battre och maste utmana mig sjalv, jag kan som inte bara vara kvar for att det kanns tryggt och for att det ar en inkomst jag maste ju faktiskt bryta mig i fran bekvamligheten och se om det finns nat annat for mig dar ute. Jag har borjat sokt lite online men tanker saklart inte skynda mig in i nat, utan maste forsoka lista ut vad jag vill, herregudars 30 ar och vet inte vad jag vill. Jag ar sa forvirrad pa alla satt och vis! Jag tror jag ar inne i en san dar period dar jag behover forandring eller en utmaning, det kanns som mitt liv star stilla, hur hemskt det an later sa maste nat ske SNART!







Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är nog inte så konstigt att du känner dig deppad. Kom ihåg att vi har en vardag här hemma också och att livet kan vara jobbigt och tråkigt vart än på jorden du håller till. Styrkekramar i massor sänder jag dig iaf <3

2011-07-07 @ 14:23:38

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0