Forandring...

Jag har varit lite lat pa blogg sidan maste jag saga, och i bland kan jag bli stressad over att jag inte skriver nat, for det kan va sa skont att skriva av sig i bland. Pa senaste har jag varit nere i en svacka men jag tror jag borjar, sakta men sakert ta mig ur den. Jag vet inte varfor jag varit sa nere, om det ar pga att jag nyss kommit tillbaka fran Sverige, eller om jag bara gar igenom en san dar period nar inget duger, och livet suger.


Jag har inte direkt varit lycklig pa jobbet heller sen jag kom tillbaka och har nog insett att jag har gjort mitt dar, Esprit ar ett bra foretag i sig men tyvarr sa ar cheferna inte dom basta och dom uppskattar inte direkt hur hart man sliter och hur mycket tid man lagger ner pa att driva affaren tyvarr. Kate min kara van och arbets kollega har bestamt sig for att sluta, mycket pga det men aven for att bege sig ut och resa och prova pa nat nytt, jag har i stort sett bestamt mig att detta ar inte min grej och jag har redan borjat leta andra jobb, och bara det har faktiskt varit en energi kick och det kanns verkligen ratt!
I dag gjorde jag mitt ovningskornings test p[ korskolan och klarade testet! Sa himla skoj sa nu kan jag borja ovningskora, sa spannande! korde redan i kvall med Shaun det var sa himla skoj, forsta gangen nagonsin jag kanner att jag ar laddad att borja kora ! wehoo, hall tummarna, och kanner ni nan i Sydney omradena, sa be dom halla sig inomhus !!!


Den har bilden tog jag min forsta vecka i Australien, en av dom forsta stranderna jag besokte i Maroubra. Det ar helt otroligt att detta var 2 1/2 ar sen, vart har tiden tagit vagen?Vilken livs forandring att jag flyttade till Australien och har sitter jag i dag, langt hemifran...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du har börjat köra!! Kommer du över 20 km/h den här gången? ;-) Det är nog nyttigt att ha perioder i sitt liv när man ifrågasätter vad man gör och hur man kan fortsätta utvecklas och stimuleras. Det är modigt att söka ett nytt jobb och utmana tryggheten som gör att man oftast inte vågar. Puss på dig!

2011-07-02 @ 22:46:24
Postat av: Nina

Glömde skriva att den ovanstående kommentaren kom från mig! ;-) Vi hörs snart!

2011-07-02 @ 22:47:49

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0