Underbara Sverige..

Jaha, hur sammanfattar man 3 helt underbara veckor? Jag ar tillbaka i Australien och det ar blandade kanslor maste jag saga. Skont att vara tillbaka, hemma hos Shaun och familjen och tillbaka till vardagen kan ju faktiskt vara helt ok det ocksa, men det gor aven ont for jag saknar alla dar hemma sa himla mycket. Jag har haft det sa underbart under dessa veckor, och vill TACKA alla for sa manga roliga stunder!Vilka minnen jag kommer ha for livet !
Jag hann med valdigt mycket nar jag var hemma, vilken var en skon kansla nar jag val akte tillbaka. Jag hann umgas med familj och vanner, jag hann ha 30 ars fest, fika stunder i massa, en mini tripp till Sholm, overrasknings galej, goda middagar, spadams besok, picknickar, harliga sommardagar och massa annat skoj!

Jag borjade resan med en liten mini helg i Sholm med bastis Nina och c/o. Nina. kusin Jimmy och Maria motte mig pa flygplatsen pa Lordagen, och gladje tararna rann snabbt ner for kinden, det var sa otroligt kul att se dom igen och det perfekta valkomnandet. Vi akte hem till Jimmy och Maria for en god svensk frukost, ah sa jag langtat efter svenne frulle. Senare bar det av in mot stan och lite shopping och vi motte aven upp med Maria Lanner for middag pa en mumsig Tapas restaurang pa St Eriksplan. Super mysig kvall som avslutades hemma hos Maria dar jag sa fint somnade pa soffan alldeles for jetlagad...
Pa Sondagen blev det mys kvall med Tacos, marr, karr och "Amid" hemma hos min fina Fifi i Solna. Sa himla skoj att se hennes sma tjejer som ar sa fina och goa, precis som mamma deras. Efter massa mys sa bar det pa Mandag morgon av till Ostersund, sa himla laddad var jag for att fa traffa familjen igen. Jag blir alltid alldeles pirrig och lite nervos nar taget rullar in pa Ostersund Station for det ar alltid lika underbart att fa krama om mamma, pappa och Mormor. En helt underbar kansla.
Det bar direkt av till Momma och Moffa for lite fika, och kvallen avslutades med pizza hos pappa och nagra bars med farsan, mysigt varre.

Resten av trippen kommer i bilder....



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0